vilket jävla system!


Hade jag kunnat hade jag stövlat in på Nav och skrikit folk i öronen tills de inte står ut med mig längre då kanske jag kan få mina pengar?!
Nu har jag väntat i tre månader TRE! det är ganska lång väntan för nyblivna småbarnsföräldrar kan jag lova, och nu går det inte längre, nu är verkligen pengarna slut, slut på riktigt , det finns inte ett öre till övers, tur att vi har frysen full med köttfärsås...
Jag har ringt idioterna på nav varje dag i två veckor , på den tiden har jag fått hundra olika svar , de har tappat bort mina papper från min arbetsgivare två gånger!!! så jag har fått be henne faxa det två gånger och skicka det en gång men dom har väl mullvadar som jobbar där som inte kan hitta ett förbannat papper BLINDSTYREN! släpp kaffekoppen och hitta dom era lata fanskap!!!!! Vad ska jag behöva göra? dansa naken? bryta mig in på kontoret kanske? eller skicka maffian på dom? jag börjar få slut på ideer!
Nä orka..........

Nu sover min lilla skatt igen , hon vaknade klockan 8 och tyckte att det var dags att gå upp , så jag släpade mig upp till Novalies förtjusning, hon jollrade som en liten solstråle till klockan 9 då hon bestämde sig för att ta en liten lur till :)
Hon är så duktig ,lillsnuppan har sen några dagar tillbaka sovit 6 timmar i sträck på nätterna sen vaknar hon och vill ha lite mat sen somnar hon om och kan sova i 4 timmar till , skönt för mig och Rikard att nätterna flyter på så bra, =)
Nu jollrar hon för full hals när hon är vaken, försöker prata för allt va tygen håller haha lilla sötnos, finns inget bättre än när man får ett stort tandlöst leende och ett glatt joller <3

Nu har hon vart lite grinig i n[gon timme och kräkt ner tre av mina linnen, tvätthögen kommer bli större innan dagen är slut belive me! :P

Ikväll kommer bli en seg kväll, rikard drog klockan 8 i morse och han ska jobba till klocan 02 i natt suck , kommer bli kämpigt att få i sig mat idag , ...

Ska ringa nav igen och kolla om mullvadarna har nosat upp mitt papper än...suck..

Kärlek!

Gör mig glad
Postat av: LENA

Maaaarre!! Kom och ät hos oss - alla tre! Vi har en hel källarvåning ni kan få ta del av så länge ni vill så ska jag föda er :D

Saknar dig hjärtat! <3

2010-08-18 @ 15:58:27
URL: http://lenahell.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja mina sjukskrivningspengar har inte kommit och tydligen har de lyckats tappa bort min chefs papper också - de verkar vara duktiga på detdär de jävla idioterna. Jag ska då slänga mig in där nästa vecka om jag inte har pengar på mitt nu tomma konto..

Jävla NAV!

2010-08-20 @ 13:43:51
Postat av: Tora

(det var från mig ;) )

2010-08-20 @ 13:44:26
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0