läckan!


Jag har mjölkfläckar på ALLT, jag sitter i skrivande stun och läcker mjölk från ena bröstet jobbit kan tyckas men... jag AVSKYR att ha bh har alltid gjort, självklart har jag det på dagen annars skulle det ju inte funka haha ,fast saken är den att jag KAN inte sova med bh det är det obekvämaste ever! Jag lägger en handuk när jag ska sova så får det läcka bäst det vill , plus att det är bekvämt att Novalie kan äta när hon vill...bekvämt för mig bekvämt för Novalie, bekvämt för rikard som inte behöver vakna av hungerskrik , bekvämt för hela familljen, jag tar fram ett gamalt citat från årtionden tillbaka och säger BRÄNN BH:n! (iaf på natten)

Min dotter sover fortfarande! klockan är 11 ! jag givk upp för en halvtimma sen, hon är otrolig på att sova länge, sover nästan hela nätterna gör hon också , hur länge kan en bebis sova? Men nu ska jag nog inte klaga ,får väl njuta av att sova länge så länge det varar, vi vet ju alla att barn sen bara äääälskar att hoppa upp klockan sex på mogonen och ska leka, helst med saker som låter , vi ska förbjuda folk att köpa saker som låter tills vi vet att Novalie inte blir hyperaktiv som sin kära pappa, då kan saker som låter bli mycket JOBBIGT! Blir hon underaktiv som sin mor ja då går det bra, då kan vi använda de låtande sakerna för att väcka henne om inte annat :P

Nu hörde jag min lilla sessa , så nu ska jag gå och mysa med henne!

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0