låååååång natt


Rikard har precis dragit till jobbet , kommer bli en lång kväll, avskyr oslo fashion week just nu för att den infaller på Rikards lediga helg , och nästa vecka kommer jag inte se röken av honom för det är så mycket att göra, hade väldigt gärna åkt någonstans då eftersom det är ganska trist och sitta och vänta på honom hela dagarna men det kan jag ju inte för det förbannade fittNav!!! kan inte göra någonting som har med pengar att göra , inte ens åka tåg så jag kan verkligen inte hälsa på någon! , tur att man har världens goaste dotter att ta hand om, mitt älskade lilla barn du är et bästa jag har <3 livet fick en mening när du kom!

Antar att det blir jag och kanal fem idag, det bästa med norge för tillfället är kanal Fem, det går bara meningslösa tjejserier and we looooove it! Rikard hatar den men det struntar jag i, jag har fött barn jag bestämmer kanal i all framtid hehehee

ne nu ska jag äta överbliven spagetti ....

Gör mig glad
Postat av: Tora

vad glad jag är att du bloggar igen :)



Nav ska ha stryk däremot!

2010-08-21 @ 19:22:17
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: micha

Haha va söt du är, såklart du ska få bestämma tv kanal resten av livet :D

2010-08-22 @ 10:06:25
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0