JÄVLA NAV JÄVLA TAND!!


Nu ringde jag Nav igen ! dom har tappat bort detta pappret med!!
Och det ända tanten kan säga till mig är nej det är ju inte bra, jag anbefaller att du ringer din arbetgivare och ber henne skicka det en gång till....
Men varför ska jag göra det !!!=???? dom hittar det tydligen inte ändå jag kan ju be min chef skicka samma papper varje dag främ till jul! vafan hjälper det om de bara ska tappa bort det ändå?
Så nu ska jag ta till drastiska metoder, på måndag morgon tänker jag åka in till jobbet hämta mitt papper och sätta mig på Nav och va kvar där tills de har knappat in det på datorn! Jag ska titta på när dom gör det, jag ska filma när dom gör det bara bför att ha extra bevis om NÅGON tantjäkel skulle få för sig att de hat TAPPAT BORT något papper igen! grrrr!

Sen har jag fått en riktigt äcklig varbubbla i min visdomstand , och det gör så jävla ont och det är så jävla äckligt, går på alvedon och flytande föda , funderar på att pumpa ut bröstmjölk från mig själv och dricka den, det är gratis och fylld med nyttig näring, då kanske min tand blir bra igen vem vet, så nu måste jag till tandläkaren och det vet vi ju alla att det är både obehagligt och dyrt!

Den stackars person som sitter i receptionen på nav kommer få en riktigt obehaglig upplevelse när jag kommer på måndag om det fortsätter dunka i min käke som det gör nu, tänk dig tjuren färdinand (fast med barnvagn) efter han satt sig på humlan, brööööööööl!!!!!!! Nu jävlar , jag börjar ladda redan nu för en rond med Nav på måndag...!!!!

Gör mig glad
Postat av: Micha

Sit va jobbigt med NAV gumman, hoppas det löser sig.

Ja jag tänker på dig dagligen har tänkt ringa tusen ggr men kommer aldrig till skott. Men jag ska ringa dig nån dag snart när jag har tid :D

Saknar dig!

2010-08-21 @ 11:32:46
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0