73 dagar kvar!


hjälp nu börjar det gå fort!
Nu bärjar det bli brådis med att beställa vagn om den ska komma innan bebis kommer , men jag ville nte köpa en vagn jag inte könnde mig helt nöjd med heller så det var först för två veckor sen som jag och rickard fick syn på en av en ren slump som vi faktiskt gillade båda två, det blir en Teutonia prestige , det jag inte kan bestämma mig för dock är vilken färg jag ska ha , det har rickard snällt lämnat över till mig , och jag med min beslutsångest suck...

Idag har vi vart och tittat på en lägenhet i Lilleström , får vi hålla tummarna att vi får den , det var en massa folk och tittade och lämnade in en intresseanmälan så nu ska man väl bara ha lite tur, på vägen till tåget kom rickard äntligen på sitt mellannamn till bebis så nu har vi hela namnet =).

Nu bärjar magen bli riktigt tung , det känns att man har flera liter vatten där inne i magen , jag orkar verkligen ingenting, inte konstigt att ryggen är helt förstörd, både magen och brösten har växt flera storlekar på kort tid, mina stackars muskler har inte hängt med , inte mitt huvud heller för jag har fortfarande inte lyckats köpa en bh som passar, jag blir tokig snart, hur stora kan dom bli?!

Bebis har hittat ett nytt favvoställe, sätta en fot under mammas revben! det är ganska obehagligt, Det är inte så mycket sparkar längre heller utan nu är det ju riktiga puffar, känner mer och mer vad det är jag har där inne , ibland känner jag ett huvud, fot eller en liten hand , antar att det börjar bli lite trångt  :P

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0