63 dagar kvar-några tusenlappar lättare och en vagn rikare!



Nu känns det äntligen lite lättare, skulder på 14000 betalade , är tyvärr en skrämmande summa kvar men det ser ut som om allt ska vara uppklarat till den första maj , fick äntligen mina sjukpengar oh rikard får lön från nya jobbet den 1 maj, kan hända med lite tur att jag kommer få min semesterersättning från gamla arbetsgivaren den 1 maj också, bara längtar tills denna stenen är borta, så vi kan få en stadig ekonomi igen , detta har varit hårt men nu börjar det ordna upp sig, därav att jag säger 14000 kr lättare och inte fattigare, för en vardag utan oro är mer värt än att ha pengar på kontot.

Däremot har svärmor bidragit med pengar till den fina barnvagnen vi äntligen har hittat och tack vare henne fått hem , så tack blivande farmor för den superfina vagnen vi är sååå glada för att vi hittade den , 40% rea med alla tillbehör till, lite tur ska man ha ibland, vi hade tittat på denna modell länge innan vi hittade den i butiken.



Teutonia prestige,
tar lite plats och lätt att ha med överallt , hoppas bebis gillar den lika mycket som jag :P

Gör mig glad
Postat av: Din skaune grannkäring

Jag vet PRECIS vad du menar! Vi blev också en massa pengar LÄTTADE häromdan och guuud va skönt det känns även om kontot är tomt ;)

Saknar dej sjuuukt mycket Maja <3

2010-04-26 @ 16:02:23
URL: http://lizziefaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0